Merhabalar annelerim kızım 16 aylık yürümüyor. 8nci aydan itibaren popusunun üstünde zıplayrak kaymayı keşfetti ve sonrasında bunu çok ilerlerti oda oda geziyor hiç bir şekilde uzanıp kalkmaya çalışmıyor yürümek istemiyor zorladığımız zaman belini eğip oturmak istiyor birkaç doktora götürdük normal olduğunu bu şekilde kolayına geldiği söyleniyor çocuk nörolojisine çıkardık 18 aya kadar normal olduğunu söyleniyor ama bizim içimiz hiç rahat değil bi problem varsa bile geç kalmak istemiyoruz bu şekilde geç yürüyen bir çocuk gördünüz mü duydunuz mu çok üzülüyorum yürümüyor diye 🥹