dilan2431 Kızlar normalde yarın sağlık ocağına gidip aşı olacaktık ama bugün aradılar iğneyi açamıyoruz tam sayıya ulaşamadık ayın 18inde gelin dediler gecikmiş olacak ilk bebeğim bilmiyorum içim içimi yedi normal mi sorun olmaz dimi
hunilimomy dilan2431 hayir bi sorun olmaz aşı açılınca 5 bebege yapılması gerekiyor bu nedenle sayının tamamlanması bekleniyor. Bazen bebis hastalandiginda da aşı tarihini ileri atabiliyoruz normal
atesbocekimm dilan2431 Benim bebeğim de 2 ay aşısı zamanı hasta olmuştu sonra havalar aşırı bozdu evime sağlık ocağı uzak tek götürme şansım da yoktu derken 2 hafta geciktik ama hemşire ile iletişim halindeydim bir problem olmaz dedi. Sonraki aşılarını da normal vaktinde yaptırdım bir problem olmadı
oykuipek Ben de yaşadığım şehirden başka bir yerdeyim buradaki hemşire küçük yer bebek sayısı kadar aşı geliyor size yetmez dedi ama ay aşıları bir sonraki ay tarihine kadar yapılıyormuş yani 7 nisanda yapılması lazımsa 6 mayısa kadar süresi varmış
dilan2431 atesbocekimm hemşireye sordum bir şey demedi sorun olur mu dedim cevap vermedi sayıya ulaşamadık dedi sadece
atesbocekimm dilan2431 Daha sonraki aşılarda geç götürmeyin diye bir şey dememiştir. Sağlık ocağı hemşireleri bu konuda biraz katılar sanırım. Yıkarsa bir arkadaşın da söylediği gibi aşı süresi aslında 1 ay