Merhaba kızım bugün 4 aylık oldu hem mama hem annne sütü ile besleniyor normalde kusması olmayan bebeğim yetişkinler gibi kustu hep bugün her beslenme sonrası çıkardı neden böyle olmuş olabilir huysuz veya ateşi de yok ne yapmam gerekir tecrübelerinize ihtiyacım var yada neden olmuş olabilir