alpsmother_ Sev16 şok marketin bezini denedim kötüydü baya bim markayı denemedim ama a101 in acil lazım olmuştu 7 li paketini almıştım dışarda iyiydi yani
Sev16 bsr9696 bende hamileyken almıştım bide doğum zamanı da molfix aldım molfixle başladık gayet iyi onu bi denedim direk pişik oldu sık sık değiştirip bitirdim hatta bitmedi ince aslında ama iyi gelmedi bize