MadamMommy benim de lezyon çıktı ve 3 doktorumdan 1′i böyle vakaları çok erken yakaladık çok temiz oldu deriz senin de öyle birşey olmadan biz onlemimizi alalım dedi, hemen biyopsiye geleceksin dedi, ama istersen de yakın takip de yapabiliriz ne dersin dedi ben de yakın takip olsun dedim niye erteliyorsun biyopsi de kötü birşey yok iğneyle bakılıyor dedi falan sonra da tanıya 4 numara girdirdi asistanına, aslında adete 10 gün varken başlıyor ağrısı böyle bir sırta vuruyor noktasal sanki orası soğuk almışım gibi ağrıyor, üzerine fazla yatamıyorum o göğsümün hemen acıma hissediyorum veya ilişki yaşadıktan sonra bazen inanılmaz ağrıyor böyle sanki emziriyorum ve göğüslerim tıkanmış gibi 🙍♀️ psikolojik olarak yıpratıyor gerçekten de