seniyirimmisdafaa ordaki çorbalar tek kullanımlık bildiğim kadarıyla ve pahalı gelir. Ben ek gıda başlangıcında ruseym, kırmızı tarhana, pirinç unu, buğday unu aldım. Buğday ununu pankeklerine kullanıyorum. Tarhanasindan çorba yapıyorum. Ruseymi yoğurdun içine ekliyorum azıcık. Corbalarina mevsim sebzelerinden kendim yapıyorum. Örneğin brokoi corbasi brokoli havuç patates suda hasliyorum çorba olacak kadar azıcık nane atıyorum tadı da güzelleşiyor. ıspanak çorbası pirasa çorbası sebze çorbası kabak çorbası. Birkaç sebzeleri birlestirincr çorba oluyor zaten 😂😂 şimdi 8 ay 5 günlük yeri geliyo kendi yedigim şeylerden de veriyorum yutabildigini. Vermem falaj diyodum ilk başlarda ama onun yiyisini görünce insan dayanamiyo az az tattiriyorum 😂😂