dadmom1
Merhaba 2.ay aşılarını hafif atlattık çok şükür 2 bacaktan 1 koldan sol kol ve sol bacak olan aşılar ağır olan aşılar koldan verem aşısı vuruldu bu hepimizde izi olan aşı sol bacaktan 5li karma aşı orada hala hafif şişlik var zamanla iner dedi hemşiremiz kolda henüz yara oluşmadı fakat yara oluşacakmış şişlik iltihap kanama vs 1 yılı bulurmuş aşı yapıldığı gece biraz huzursuzluk ateş vardı ateş 38.5 geçmediği için ilaç vermedim çok şükür o geceden sonra düzeldi