BerenA12 benim oğlum 18 giyiyor daha yürüyemiyor ama sürekli elinden tutturup yürümek istiyor köyde olsun avmde yolda her yerde. Bez ayakkabılar var genelde tabansız onlar olmuyor. Ayağına bişi batıcak diye çok korkuyorum. İgor dan sandalet aldım. Adidas ve Nike da sa var ama bulamadım oralarda kalmamıştı. İgor a bakın isterseniz. Hepsiburada da indirim vardı dün. Diğer her yer 19 dan başlıyor malasef. Bu arada dün kampanyalı ürün vardı. 479 tlydi indirimle 407 ye geliyordu bir de hepsiburada da anne bebek kulübü var ondan da %10 indirim geliyor. Öylr 360 a mı ne geldi sanırım. Bir de hepsi pay param falan vardı 350 ye aldım 😅normalde 800 falan sanırım fiyatı inceleyin uyguna bulursunuz hepsiburada da