Bebekli72 benim oğlumun kalp ameliyatı geçirdi sık hastalanan bi çocuk. En ufak şeyden kapandı. Hem sarımsaklı kür sayesinde hastalığı kolay atlatıyor hemde antibiyotik kullanmasına gerek kalmıyor.
Antibiyotik kullanınca da 10 günde bir hasta oluyordu bağışıklığıni güçlendirdim ve probiyotik kullandım çok şükür hemen hasta olmuyor. Olsa bile ağır gecirmiyor . Bu sayfaya bakın derim