Sevgili anneler ilk çocuğum 7 aylık bi anneyim bebeğimin gelişimi gayet iyi ileride doktorumuz gece beslenmemizi kesebilirsiniz çünkü çok düzensiz bi uykusu var.
mama ile besleniyoruz nasıl kesebilirim tecrübeli anneler 😢
acıkınca o kadar çok ağlıyor ki morartıyor kendini