Sedagoze Merhaba , 2 aylık bebeğim 5 gündür kaka yapmıyor , yaşayan var mı yada buna çözümü olan bugün karnına zeytinyağı ile masaj da yaptım hala tık yok
Cnrars Sedagoze karnı şiş değilse emmesi normalse keyfi iyiyse problem yok :) benim bebeğim de ilk zamanlar günde bir kaç kez kaka yapardı . Ama son günlerde 5-6 günde bir kaka yapmaya başladı. Ek gıdaya gecmeyen bebeğin kabız olması kakasini yapmamasi gibi bir durum söz konusu olamaz dedi doktorumuz . Sadece seyrek kaka yapıyor bu da normal dedi . Şimdi takmıyorum yani . Birşey yapmana gerek yok sürekli ıkınmiyorsa eğer
Sedagoze Cnrars ilk kızımda böyle sorunlar yaşamamıştım merak ettim , keyfinde bi problem yok , çok şükür
Bebegimannesi Sedagoze bizde de aynı durum olmuştu sadece anne sütü alıyosa doktorumuz 10 güne kadar normal olduğunu söylemişti keyfi yerindeyse bende müdahale etmiyodum sonradan kendi zamanla düzeldi
Sedagoze Zeytinyağı ile karnına masaj yaptım bugün sıcak tuttum akşam uyumadan önce yaptı çok şükür herhangi bir müdaheleye gerek kalmadı