faide Merhaba kızlar bebeğim 3.5 aylık sadece anne sütüyle besleniyor yaklaşık 24 saattır kaka yapmıyor ama çiş yapıyor herhangi bi huzursuzluğu yok sıkıntısı yok daha önce başına gelen oldumu acaba neden yapmıyor bilgisi olan varsa yazabilir mi
bulutmom_ faide Benimde o aylardan sonra öyle oldu bir hafta hatta on günde bir yapıyor artık.Sancısı olmadıkça ve karnı çok sert olmadıkça sorun olmuyor dedi doktorlar bende o yüzden sorun yapmıyorum zamanla düzene giriyor çünkü.
fatmanur1616 faide aynıyız 2-3 gün yapmadığı bile oluyor karnında şişlik huzursuzluk yoksa sorun etmeyin zamanı gelince kendi kendine yapar ben ekstra hiç bişey yapmıyorum🙂