Mrymtny Seha emzriyiorsanız bol bol emzirin odasına kesilmiş soğan koyun burnunu mutlaka belli aralıklarla çekin. Yatırırken başını hafif yukarıda bırakın . Benim yaptıklarım bunlar geçmiş olsun
Kereminannesiii Seha bizde aynı durumdayız bugün hastaneye gittik hava verdiler şurup verdi birde doktor
Mrymtny Gari_de_Gari soğan oda da ki grip mikrobunu Kendi içine çekiyormuş ve suyun içine soğan koyup odaya koyarsanız solunum yollarını açıyormuş. Ben büyüklerden duymuştum araştırdım internette çok Bilgi var bununla ilgili
Gari_de_Gari Mrymtny aaaa il duydum biz evde gripten geberiyoruz gece yatarken yapayım bari faydası olur mu ki denediniz mi suya mı koyucam
Neslihanysldl Acilen doktora gidin,milletin otu yap şunu yap bunu yap önerilerini dinleyeceğinize, ben bi salaklık yaptım erteledim bebeğim şuan bronşit ve biz hastanede kalıyoruz 4 gündür.
BenMathilda Neslihanysldl biz de ayni suan hastanedeyiz hangi hastanedesiniz memnun musunuz ve bebisiniz nasil iyilesiyor mu hic umudum kalmadi benim çok kötüyüm
Seha Hırıltısı olmadığı icon bende gitmek istemedim ilaça alışsın istemiyorum hem meme hem mama aliyor
Kereminannesiii Seha 4 aylık çok artmasını beklemeyin hafif atlatacakken ağır atmasın çok geçmiş olsun 🙏🏻
Mrymtny Gari_de_Gari ben sürekli yapıyorum bebeğim ya da biz grip olduğumuzda tabi doktora da gitmek gerekiyor bunalrı yaparken bunlar destek mayetinde
Gari_de_Gari Mrymtny tabi canım doktora gittik biz dün aldık ilaçlarımızı falan da zaten ama gene kocakarı ilaçları da işe yarıyor baZen
Seha Kereminannesiii gittik.bugun doktora iyiki.gitmisim bronsiolit olmuş bronşite çok yaklaşmış yavrum antibiyotik verdi hava aldı bide insallah iyi olur yavrum çok öksürüyor hasta birinden kapmış 😡😡😡😡
Neslihanysldl BenMathilda sarıyer hamidiye araştırmadayız bizde bugün 6. Günümüz, hava veriliyor antibiyotik yapılıyor. Çok şükür daha iyiyiz ama Allah düşürmesin hastanelere 😂
BenMathilda Neslihanysldl yaa bize de yarin çıkabilirsiniz belki dediler cok mutlu oldum inşallah kurtulur yavrucaklarrimiz
Seha BenMathilda 🙏🏼🙏🏼🙏🏼insallah canım benimkide emmiyor mamada almıyor sizde durumlar nasıldı bisey olurmuki
BenMathilda Seha valla kotuydu.. doktor ihmali ve beklemek bizi mahvetti. ama cok şükür şimdi iyi sayiliriz