Merhaba anneler. 2 aylıkken başladı kaka sorunumuz yapmamaya başladı ve fitille yapmaya başladı. 4 aylık olduk ama hiç bir şekilde yinede rahatlamıyor zar zor gaz cıkarıypr ondada bağırıyor ağlıyor fitille yaptırıyorum kakasını da onuda bağırarak bacaklarını bastırarak yaptırıyorum zeytinyağı falan verdim kabız değil kakası sıvı süt ürünleri alerjisi laktoz intoleransıda var aşırı yoruluyorum napmam gerektiğini bilmiyorum gün geçtikçe daha da zor bi hale gelmeye başladı