Mehsu18 onemli degil, siz snairim kucuklerden almissiniz ben kola takilan buyul 1 litrelik serum aldim 2 tane de siringa aldim daha ekonomik oluyormuş, 10 tlye aldim serumdan siringara cekiyorum sonra igneyi cikarip sıkıyorum burnuna sonra igneyi geri takiyorum kirlenmesin ucu diye sonra kaldiriyorum, sizde soyleyin kola takilan serumdan istiyorum deyin hem ekonomik hem daha cok