Meme ucumda yara var ve enfekte oldugu için mastit oldum. Ateşimi serumla düşürdüler doktor antibiyotik yazsa da süte geçip bebeği etkileyecegi için kullanmadım. Mastit sonrası her iki mememde önemli ölçüde sütüm azaldı. Akşamları hiç sütüm olmadığı için mamaya başladık.Sağım yaparak sütümü artirmaya çalışıyorum. İlk iki gün sıcak kompres ve masaj ile mememi el ile sağıp şişlikleri indirmeye çalıştım sonra baby mom ın elektrikli süt sağma makinesini aldım. Her emzirme sonrası 15 dakika sağım yapmaya çalışıyorum ancak mastit olan göğsüm hem sağım ve hem de emzirme sırasında inanılmaz aciyor süt kanallarima iğne batıyor gibi hissediyorum. Göğsümde sürekli bır sızlama var. Yanlış yaptığım bir şey mi var acaba?Lütfen yardım edin.