Emzirme eğitimi alsam da sürekli meme arayan hareketli bir bebek üzerinde uygulamak haliyle çok zor oldu ve her iki mememde yara oluştu doğumdan sonraki 5-10 gün arasında ben fark etmeden sol meme ucumdan tırnak büyüklüğünde et kopmuş lansinoh sürdüm gümüş kapak kullandım tahin yağı ve zeytin yağı sürdüm ancak yara kapanmıyor doktora gittiğimde o memeden emzirmeyi bırakmamı söyledi ve madecassol isimli bir krem verdi onu da kullandım ancak meme ucumdaki acıyı hafifletmek dışında bir faydası olmadı. Halen emzirmeye devam ediyorum bebeğim 1 aylık oldu. Emzirirken daha az acı duymaya başladım sadece.Daha önce böyle bir durum yaşayan ve çözüm önerisi olan var mıdır?