Derya58 39. Haftada suyum azdı ve çatımda hiç açılma olmadığı için doktor beni direkt sezaryene aldı. Su az olduğu için açılmayı bekleyemeyiz, dedi. Kontrole gitmiştim aslında ama 2 saat sonra sezaryene alındım. Su önemli olduğu için sınırın altına inerse doğuma alınabilirsiniz