Kızlar 2.5 aydan sonra başlamıştık bugün bıraktık ara ara bırakmıştık rahat uyusun diye gene yapmıştık kundaksız uyumuyordu geceleri kundaksız yatıyordu ama gündüzleri full kundak 5 ay 27 günlük bıraktık bırakmayı daha önce denedim uyumadı çok direndi birkaç gündür kademeli bırakıyordum bi kolunu açıkta bırakıyordum mesela uyuduğu an yatağına kundaksız koyuyordum uyanıyordu geri uyutuyordum bugün kundaksız denedim şükür uyudu müslini üstüne örttüm oynaya oynaya uyudu şimdi sırada ana kucağında sallamak var sallamayı bırakmıştık aslında alerji ve gazdan dolayı salladık sıra ona geliyor ay birde dün kundak yaptım çığlık attı istemedi sanırım havalar ısındığı için naparım sıcaklarda diyordum çok iyi oldu tavsiyem kademeli bırakın 🌸🤭
-