İyi akşamlar,
5 aylık bebeğim bir aydır öğlen uykularına yatırmaya çalıştığımda bağırma krizine giriyor. Yatırmaya çalıştığımda bazen bir saat bağırıyor. Artık dayanamıyorum çok yoruldum. Hergun aynı şey, karnı tok, gaz damlasını veriyorum, neden olabilir acaba?