Kızlar merhaba bebeğim 28 günlük 15 günlükken enfeksiyonu çıktı ve 10 gün antibiyotik tedavisi aldı cuma günü taburcu olalı 1 hafta olacak ve o günde 1.ay aşımız var ne sağlık ocağı ne de doktoru net birşey söylemiyor aşıyı yaptır ya da yaptırma diye yavrum zaten 10 gün antibiyotik aldı üzerine aşı bünyesine ağır gelir mi ya da aşıyı bayramdan sonraya bıraksam problem olur mu