Kızım bir haftadır ateşliydi.acil dıktoru antibiyotik vermişti ama ateş düşmemişti. Pazartesi çocuk doktoruna götürdük. İnfulanza b pozitif çıktı enflovir dye bi ilaç verdi ateş artık çok daha az çkyo ama öksürük aşırı arttı bu şurup öksüğe iyi gelir mi acaba? Yoksa tekrar götürsemmi yine antibiyotik fln mı verir acaba lütfen bilgisi olan yardım etsin çaresiz kaldım valla