Bsraa0809 Bebeğim 7 aylık olmak üzere, bi kaç gündür kendisini sıkıyor gibi bir hareket yapıyor , böyle dişlerini sıkıyor gibi, sinirleniyor gibi. bebeği bu şekilde yapn var mı normal mi acaba ya
Bsraa0809 Azram3523 öyle mi ya normaldir inşallah endişeye düştüm bi anda öyle tuhaf hareketler yapınca
Bsraa0809 tazeanne98 sanmıyorum ya bende başta öyle mi diye düşündüm ama farklı bişey gibi geldi bana🤷🏼♀️
Azram3523 Bsraa0809 yok ben gayet normal karşılıyorum Ve her bebeğin yapabileceği tarzdan şeyler bence stres olmayın
Grimor88 Benim kizimda yapiyor 7 ay 25 günlük, yaklaşık 1.5 aydir yapıyor özellikle yemek yedirirken dişini sıkıp kendini kasiyor ama kaka falanda değil. Sıkıldığı ya da yapmak istemediği bi seyi yapincada olabilir ben de bilmiyorum ama ayni durum bizdede var
Grimor88 Bsraa0809 normaldir bence ya . Bi de benim kızım maşallah cok hareketli. Doktorum hep sey der hareketli cocuktan hicbir zaman korkmayin. Bebektir yapar diyip geciyoruz ciddi bi sey olmadığı sürece bence normaldir 😊