Zuleyham Bebegim 3 aylik ve vajinasinda siyahlik var gub gectikce sanki geciyor ama bilemedim kotu biseymi basina gelen varmi
bilbakalim Zuleyham benim kızımında mordu zamanla küçüle küçüle geçti ama ben doktora her gidişimizde baktırıyordum
Zuleyham bilbakalim banada normal dedi ebe ama bilmiyorum benim bebegiminkide gecio yavas yavas ama yinede bi sorayim dedim
Defne0507 Benim kızımda da öyleydi sanırım doğumda oluyor ve vajina doğumdan sonra yenileniyor. Şu anda 6 aylık ve çok az kaldı korkulacak bişey değil canım merak etme