gulyabani bende oğlumda bir keresinde calpolle birlikte kullanmıştım ateşi 34 de kadar düşmüştü çok korkmuştuk.. doktor artık 5 yaşında 2 ölçek ver calpol dolvenide dönüşümlü ver demişti ateşi baya yüksekti 39a kadar çıkmıştı.. bir başka doktorda bunu bir daha asla yapmamami söyledi iburamin zeroyu tek ölçek tek başına kullan demişti ondan sonra bir daha hiç almadım zaten calpol dolven kullanıyorum sadece ateslenince