sugarmomy oğlum kolik değildi ama gaz konusu bizi aylarca mahvetti, 7 aylıkken egzama tarzı bişeyler çıktı vucudunda, alerji testi yaptırdık ve süt alerjisi varmıs meğer. Anne sütü alıyor sadece. Süt alerjisi önce bagırsakta gaz bir sonraki seviyesi alerjik egzama son seviyede kakada kan olurmus biz de ileri olmadıgından anlamadık gazlı bebek dedi geçti çocuk doktoru. Oğlumun boşuna sancısına ayrı kötü geçen aylarımıza ayrı üzüldük.. gaz sorununuz 4 ay sonrasına sarktıysa alerji testi yaptırın arkadaşlar. Hatta her bebeğe yapılsa keşke ilk başlarda. Bize kimse böyle bişeyden bahsetmedi Ve teste biz kendimiz karar vermiştik doktoru yönlendirmemişti bile..