Bizde 5. Ayda böyle idik maalesef dönmeye başladıkları için aniden uykudan uyandıklarından oluyor bu yarım kundak yaparak başlayabilirsiniz. Sonrası zaten dönmeyi ve rahat uyku pozisyonu bulmayı öğrendiği an bırakıyor uyanmalari ama biraz sabır gerekiyor çok geceler tam daldı deyip agladiginda tekrar kucağa alıp yatağına bıraktım umarım sizde alışma hızlı olur 🥰