umrnkara dami23 Ne kadar çok Atlas varmış 🥰 Benim de 1tane oğlum var adı Atlas 👶 11 ay 24 günlük, bayramda 1 yaşına girecek inşallah 💙
cnsuuozzgen dami23 bir tane güzeller güzeli kızım oldu adı Nil Sena 2 ay 20 günlük bir prenses 👸❤️❤️❤️❤️❤️❤️
merveasel13 Bi kızım var haftaya 6 aylık olacak 💖 Bir de eşim var çocuğum gibi o da🤣bazen kızımızdan daha çok bebek gibi davranıyor 🤣
ferhanferi 3cocugum var Arif Enes 6yasinda Amine Zehra 2 Ömer selim 4aylik hepsini çok seviyorum iyiki varlar iyiki benim evlatlarım
BENOYLEUYGUNGORDUMM dami23 3 tane çocuğum var. Oğlum 16 yaşında adı YİĞİT Kızım 14 yaşında adı YAĞMUR Bebeğim 8.5 aylık adı FARYA
bikupakahvee BENOYLEUYGUNGORDUMM en sonki tekne kazıntısı he 😂🩷 bende evin en küçüğüm hep seni evlatlık aldık diye dalga gecşyor ablam ve abim 🥲🥲
merve171214 dami23 30 aylık olmak üzere bir oğlum var adı Baybars 4 aylıkta bir kızım var adı Elisa Lina