2lokummannesiii dami23 2 evladım var🌹 Oğlum Hamza’m 4.5 yaşında🫠😍😍🦋 Kızım Nehir’im 2 ay 4 günlük 🫠🥰🥰🌸
AbEsMu130125 asellinaninannesiii benim de oğlum 18 aylık Kızım 1 ay 2 günlük Kızınızla gününüz nasıl geçiyor uyuyor mu biizmki hiç uyumuyir ya
didemsumyyumt 2 tane çocuğum var bir kız bir erkek Kızımın adı; Sümeyye 3 yaşında 🩷 Oğlumun adı ; Umut Ensar 2 aylık 💙
Gulnar95 @“dami23” Merhaba Oğlum Aqşin Mayista 6 yaşi olacak Kizim Alisa nisanin 28 i 1 yaşı olacak ❤️🙏
dami23 [silindi] oğlunuz ismi zamanhan mı doğru mu okudum yoksa klavye hatası mı. Kusura bakmayın ilk defa duyuyorum da doğru mu diye sordum