Kızlar selam oğlum 7 ay 27 günlük şu iki gündür sebepsiz ağlamaları var durup dururken ağlamaya başlıyor alt 2 dişi yeni patladı onlar geçti altı temiz karnı tok gazı yok ama ben anlamıyorum devamlı mızırdanıyor sonra hemen ağlıyor keyfi yerindeyken yapıyor birde bunu 1-2 saat çok iyi sonra aniden ağlayıp kucağa gelince susuyor bir yerinde birşeyde yok vücudunu da kontrol ediyorum kakası herşeyi normal bir yardım edin bu çocuk neden ağlar ki