SuMisalii eslemmmmmm henüz çok küçük ve bilmiyor o yüzden öyle.Benim kızım da aynıydı şuan ise eşimle benden başkasını görmeye tahammülü yok çocuğun.Sokakta birisi seslense kafasını taşa gömecek o derece 😁 17 aylık 😊
eslemmmmmm SuMisalii hadi ya nerden nereye 😌 uygulamada da diyordu bebeğiniz bu ara yabancılık çekebilir falan diye dedim yok bizimki hiç ilk gördüğü birine bile güler 😅 güzel gibi görünse de bence değil umarım değişir biraz 🥹
annebebek5200 eslemmmmmm benim bebeğim de daha yeni 3 aylık oldu şimdi den başladı çok yabancılık çekiyor eve biri gelsin hem dudağını uzatıp başlıyo ağlamaya