Elifakinea OglummBalll merhaba ben kızım doğduğundan beri bu mamayı kullanıyorum ve çok memnunum hiç gaz sorunuda yaşamadık. Kullanacaksanız sizin 1 numara olanı almanız gerekiyor
Aybars_m Ben doğduğundan beri kullandım canim memnundum ama gaz olduğu için aptamile geçtim. Ama golden goat mamaya geri donucem ben çok memnundum
tgbmhr bende kullanıyorum nadirde olsa bebegim alerjik ve dokunmadı bize bu mama kayınvalideme falan bırakınca kolaylk olsun diye bu mamayı veriyorum diğer alerji mamasına tatlandırıcı kattıgım icin ölcüleri biraz karısık oluyor
OglummBalll damlabozkaya doktorumuzda aptamil obezlige sebeb oluyo bebegi sadece şişiriyo vitamin içerigi sıfır dedi
tgbmhr OglummBalll mamalar zaten numaralı oluyor 1 numara alacaksınız premature maması hiç duymadım yani siz normal mamadan 1 noyu alın 6. aya kadar 1 numara içiyorlar
BtlDnzhn OglummBalll golden goat keçi sütü bazlı tamam anne sütüne yakın olduğu biliniyor ama zengin bir içeriğe sahip değil ben hipp combiotic kullanıyorum araştırırsanız içeriği oldukça zengin ben memnunum