Selam kızlar, hepinizin Ramazanı mübarek olsun öncelikle, sorunum şu ki başlıktan da anlaşılacağı üzere 2 yaşında oğlum var hala konuşamıyor, 1 yaşlarında anne baba gibi basit kelimeleri söylerken şimdi onlarıda bıraktı sadece el hareketleri ve sesler çıkararak kendini ifade etmeye çalışıyor, var mı başına gelen yada bir öneriniz varsa yardımlarınızı bekliyorum, sevgilerr