Bebeğim tam 10 aylık. Ek gıda sürecimiz en başından beri o kadar skntili geçiyor ki. Neler neler denemedim çorbasini püresini blw yöntemini bana misin demiyor. Tek yediği öğün sabah kahvaltısi o da muhallebi yiyor. Kilo alimi aylardır durdu. 10 aylık ve 7.900 gram. Çalışan bir anneyim zaten vicdan yapıyorum sürekli yemek yememesi beni kahrediyor. Var mı Bi Çözüm bulan anne bana bi akıl versin…