Ddmdd Cuma sunnetimiz var genel anestezili biraz korkuyorum napcam ne etcem bilmiyorum 11aylık zorlanirmi ağlarmi 😢
arasardaannesi Ddmdd Allah ın ıznıyle kolay gecer oda ıns bnmkıde yedı aylıktı emeklıodu ama zor olmadı cok şükür bıkac saat agladı arabayla gezdırıp uyuttuk sonra normale döndü
onemore Ddmdd benim oğlum da 6 aylıkken genel anestezi ile oldu hava verdiler uyanınca çok ağladı yarım saat kadar sonra hiç sıkıntı olmadı
Ddmdd mahirbebek vakit ayırdığınız için çok.teşekkürler umarım öyle olur büyüyünce mi yaptırsaydım acaba diye de düşündüm 😢ama herşey hazır cuma günü oluyor neler yaptınız siz açana karton bardak bir numara büyük bez aldım bezi hastane dedi
arasardaannesi Ddmdd bana hiç bilgi vermemişler bir baktım genel yapmışlar baygındı ama çok şükür bir sorun yaşamadım
mombaby00 Biz 5 aylıkken lokal anesteziyle olduk karton bardak koyduk bi kaç güne hiç bişeyi kalmadı ilk gün baya huzursuzdu ağladı ama sonraki günle bişey olmadı bende genel anesteziden korktuğum için erkenden yaptırmıştım