Alina_aaa Kızım 10 aylık olacak yarın artık biberonu bırakıp su bardağına geçmek istiyorum bu pipetli olanlar sanırım iyi kendisinin de içebilmesi için geç bile kaldım almak için. Güzel kullanışlı uygun öneriler varsa yardımcı olabilir misiniz