Minikpandaaa Kızım 2 aylık, 2 gündür boynunun altı böyle. İsilik midir? Pişik midir? Ya da farklı bir şey mi? Ne yapmak gerekir? Başına gelen var mı😢
annebalim_ Minikpandaaa emdikten yada mamadan sonra süt oraya ınmıs ve kurumuş dün doktor aynı olaydan bana bunu dedı😂hametan sür günde üç kere gectı bızım
ace42 Minikpandaaa her gün nemli bebek pamuğuyla silip nemlendirdim o zaman geçmişti temiz tutup havalandırdım ıslak bırakmamaya özen gösterin ama atopik dermatit de demişti bize
neanladinyurdagull Minikpandaaa Evet pişik gibi duruyor benim kızımın poposu böyle sıcaktan.Gıdısıda hep kıpkırmızı pişik sizin gibi pütür pütür olmuyo ama kızarık
KuzeyinAnnesi03 Minikpandaaa oğlumda da olmuştu sudocrem sürdüm geçirdi bide stick sürdüm yatıştırıcı
neanladinyurdagull Minikpandaaa Sürekli olarak kırmızı bepantol sürüyorum hergün hem havalar sıcak hem gidisi kilosu var o yüzden kızarıklık azalabiliyo ama geçmiyor