Test yaptım tek çizgi ama sanki çok silik bir şekilde iz var gibi şüphe ettim daha gebeliğin en başı olabilir mi sizce? 16 aylık bebeğim var ,korunuyoruz ama 1 haftadır baş dönmesi ve iştahım açıldı. Adetimden de takip edemiyorum doğumdan sonra 2 kere oldum daha en son kasım ayında oldum bir daha da ![olmadım]
-

-