Gamze_cnky1 Kızlar, ek gıdada 1 çay kaşığı ,1tatlı , 1 yemek diye gitmek zorunda mıyım ? Yani 3 gün çay kaşığı kadar yese olmaz mı ? Öğürüyo, soğutmak istemiyorum.
Gamze_cnky1 Onemother1 Teşekkür ederim 🌺🌺, inşallah artırır 5. Gündeyiz hala sevmedi. Çok mu erken ?😃
Gamze_cnky1 Aslan2103 Teşekkür ederim , ben de üstüne gitmedim ama miktar konusunda acaba mı demiştim. Rahatladım 🌺