Seli_m Merhaba anneler, kızım 15 aylık, 3-4 gündür hastalanmışdı, arada ateşi inip-çıkıyor, çok fazla huzursuz, rahatsız, sürekli ağlıyor, sanırım boğazı ağrıdığından, hiçbirşey de yemiyor, boğaz ağrısına neler yapıyorsunuz