Kızlar meraba ben 2 ay önce dişimi çektirdim implant yapılcak ama ödem oldu 2 aydır iç taraftan damağım hala şiş duruyor bu gidişle aylar sürücek gibi implant olması bide gebelik düşünüyoruz ama gebelikten sonra yaptırsam bir yıl sonra yani olurmu acaba bilgisi olan yada daha önce yaptıran varmı