Nurbost yirmiikikasim23 bu konu hakkında pek bilgim yok ama devlet hastanesinde bakır takıyorlar direk. Hormonluyu kanaması çok olanlara takıyorlar diye duymuştum
aysecdr yirmiikikasim23 spiralde de kayma riski varmış çok duydum spiralle hamile kalanları ama başka çare yok
Svdmirac yirmiikikasim23 adetken taktiriosun en yoğun gününde ben 3.gunumde taktirmistim devlette taktirdigim için ücretsizdi para ödemedim
yirmiikikasim23 Svdmirac benim yakinimdaki devlet hastanesi takmazki geceb gittim alttan muayene bile etmedi dogru duzgun konusmadi vs
nurkaradirek aysecdr korkmayın sadece vajina da ölçü alırken biraz ağrı acı oluyor o kadar onun dışında hissedilmiyor bile😄
aysecdr yirmiikikasim23 çok garip bizim buradaki adetin ilk günü gel dedi 3 aylık igneye başlayalım dedi biraz sinir yapar etki olarak dedi
nurkaradirek yirmiikikasim23 devlet hastanesi takmıyorsa KETEM’e başvurun bende devlet hastanesinde taktıracaktım biz takmıyoruz ketemde takıyorlar dediler ücretsiz şekilde taktırdım
Redpanda Ocak ayında taktırdım, 1600 liraydı sanırım. Artı muayene ücreti. Adetli olmanıza gerek yok, kanda gebeliğe bakıp hemen takıyorlar.
[silindi] yirmiikikasim23 ama heryerdr farklidir fiyatları tabi sizin oldugunuz bolgede nasildir bilemem
Redpanda yirmiikikasim23 tabi tahlil ücreti de oluyor. Asm de yaptırıp da gidebilirsiniz. Tabii bunu her hastane kabuk eder mi bilmiyorum
Redpanda yirmiikikasim23 bu arada İstanbul’da taktırdım. Bir de asm’deki ebe toplum sağlığı merkezinde taktırmamı önermedi. Sanırım onlar ultrason olmadan takıyorlarmış. Mutlaka hastanede ulstrasonla taktırmamı önerdi.