Selimselim pazartesiden başladım dediğiniz ilk ilacı mi içtiniz? Hapların günü yok tamamen bizim başladığımız güne göre belirleniyor yani şöyle söyliyim eğer dün basladiysaniz salı olan etiketi 1. ilaca yapıştırmaniz gerekiyor bugün Çarşamba 2.ilac yarın Perşembe 3.ilac şeklinde devam ediyor. Bişey olup olmama konusunda fikrim yok eczaneye bı danışın isterseniz