Aslananne2 puantik tabiki benim gorumcemin oğlu 25 aylıkken öğrenmiş ama doktorlar 2 yasa kadar müddet veriyor öğretmene rağmen kullanmıyor sa gelişim geriliği var diyor doktorlar otizm sen şüpheleniyorlar çünkü parmak kullanan bebek senle iletişime giriyor siz sürekli kullanın öğretin herseyi ısrarla parmağınız la gösterin hemen vermeyin istediği şeyi zamanla ogrenecek😊
puantik Aslananne2 bizim doktor hiç 2 yaş falan demedi. Beni tedirgin etti hemen özel eğitmen önerdi anlamadım. Çünkü bebeğimin göz teması harika. Sosyal bi çocuk bebekleri insanları cok seviyor. Parmakla göstermiyor ama tek oynamaz. Elimizden tutup bizi oyuncaklarına götürür hep yanında durmamızı istiyor taklit eder kedi gördüğünde sokakta bana bakıp miyav diyor. Beni öyle bir moda soktular ki geceleri uyuyamıyorum. Baba diyor ama babasını cagırırken değil resmini görünce ve babası işe gidince odalara girip ararken baba diyor sadece. Pek kelimesi yok aç diyor bişeyi bana uzatıp. Bir de arada gel gel diye tekrarlıyor.Sürekli parmakla gösteriyorum her seyi. İnşallah bizde görürüz :) ama içime umut serptiniz allah sizden razı olsun:)
AegeansMom Liyabebekk size nacizabe tavsiyem araştırmayın. Tırnağı yamuk çıksa otizme bağlıyorlar internette dehşet bir bilgi kirliliği var
kimbumadam Liyabebekk Biri alkış yapıyor diye ağlar ben gibi birileri de yapmıyor diye Annelik 🤦🏼♀️😀
sek_kahve MTVr aynen, atipik otizm tanısı almıştı 18 aylıkken, hala atipik davranışlar gösterdiği oluyor ama sadece bir uzman anlayabilir
Aslananne2 puantik korkma canım turkiyede zaten çocukları otizm yapmak bi hobi olmuş özel eğitim vermek hobi olmuş bi nevi doktorları işsiz bırakmamak gibi bisi özel eğitimcileri diyorum😉sen sürekli parmak la göster ısrarla bellki sosyal herseyi kavrayan bi çocuk inan ogrenecek🥰
Dilaradeniz Liyabebekk öğrendiği için sürekli yapar. Benim oğlumda sürekli alkışlar hep beraber alkışlarız🫠 ce ee öğrendi sürekli yapar sadece kafasını saklar vücut gözükür 🤣🤣 yani panik yapmayın çok normal sürekli yapması
sek_kahve MTVr evet vardı, çıkartınca daha ilk haftadan tesiri oldu. Tvden dolayı çok ağlayıp zırlıyorlardı, açmamızı istiyorlardı çünkü
sek_kahve MTVr 6 aylıktan beri izliyordu, 15-20 dk olan süre 2-3 saati geçmeye başladı, ben de lohusa depresyonunu çok ağır geçirdiğim için göz yumdum izlemesine, ama sonra kendime geldim ve harekete geçtim hemen
Prensesin_Annesi_ Liyabebekk Yeğenim 3 yasına kadar yüksek sesli müzükten korkuyordu ismine bile canı isteyince tepki veriyordu bizde süphelendil kaç otizim konusunda uzman doktora gitti asla yok dediler suan 5 yasında hepsi düzeldi bazen zamanla oturuyor bazende ihmal etmemel gerekiyor tabi ki siz süpheleniyorsanız içinizin rahat etmesi için bu konuda uzman bir doktors gösterebilirsiniz
Minigim38 Liyabebekk herseyi de otizme bağlamasaniz salın artık şu bebeleri ya. Çocuk kaka yapsa şekli farklı acaba otizm mi diyeceksiniz artık o raddeye geldi
Liyabebekk Minigim38 birşeyi dikkatini çekiyorsa dikkate almak gerekir dimi annelik bu çünkü çocuğunu gözetlemek gerekir bilgili olmak gerekir sonradan üzülmektense başta bilincli olmak lazım tavsiye ederim
uykucukoalaa Liyabebekk geldi yine Otizm Perileri 🫣🫣 çocukları biraz salsaniz mi ya alkış yapıyor diye otizm düşünceni ilk defa gördüm 👏🏽
Minigim38 Liyabebekk çocuk alkış yaptı diye otizm den supheleniyorsunuz sizce çocuğun alkış yapması normal değil mi ? O zaman her çocuk otizm. Otizm nedir önce onu öğrenin sonra tavsiye edin. Ayrıca bir çocuk bi şey yapmayı yeni öğrendiyse sürekli tekrar eder