Şimdi baktım uygulamaya yeni gördüm gittim göğüste herhangi bir kist vs yok bazılarını böyle olurmuş hipofiz bezi varmış beyinde orayla alakalı dediler çok kurcalamak istemedim bıraktım süt falanda yok suan arkadaşımın bebeği yeni olmuştu ona bağladım çok sevip öptüm belki biraz duygusal olarak olmuş olabilir diye düşündüm bilmiyorum sizin kesildi mi ?