Kızlar merhaba. Ben bir senedir spiral takılı ben de spiralle koruyoruz. Ya bu ay adet olacağım zaman yani adetin zamanı geldiğinde kahverengi akıntı geldi dört gün falan. Yani kanla karışık ama akıntı gibi. Yani adet hala olmadım. Bu durumu yaşayan var mı adetim geçti bir yandan korkuyorum acaba hamilelik falan olabilir mi diye aklıma geldi. Hiç böyle bir durum yaşayan oldu mu ?adet olması gereken yerde kahverengi akıntı geldi mi