Doga_sever merhabalar,özel eğitim sınıf öğretmeni olarak yazıyorum öncelikle duyarlılığınız beni çok mutlu etti,sınıfında özel öğrenci var diye çocuğunun sınıfını değiştiren velilerle çok kez denk geldim siz ne güzel durumu normallestirmeye çalışıyorsunuz. Arkadaşının durumunu hasta, rahatsız olarak değil onun öyle olduğunu kabullendirelim farklı olduğunu bilsin, farkliliklarimizla güzel olduğumuzu, arkadaşınin ihtiyacı olduğunda ona yardım etmesi gerektiğini vs.soyleyin.
Sevgiler..🌺