Bugleminannesi28 Kızlar gorumcemin nikah sonrasi eğlencesi olacak. Başta ufak Cafe kapatırım dedi bende sık bir tulum feln giyerim dedim ama karar değiştirmiş galiba bu mekanı tutmuş. Bu mekana uygun abiye arıyorum.. 36 BEDEN. ŞIK AMA SADE BIRSEY
aselismomy Bugleminannesi28 Bende bu elbise var 38 beden ama üst kalıbı dar.Düşünürseniz çok uygundan vereceğim.1 defa giydim hamileyken doğumdan sonra çok zayıfladım şuan büyük geldiği için satıyorum.
Melikemg Bugleminannesi28 harika bir abiye var bende kız kardeşim öğretmenlik mezuniyetine giymisti ama nasıl resim yüklenir bilmiyorum iki uygulama var oralardan satış yapıyorum tam da bu mekana uygun abiye
Bugleminannesi28 aselismomy yok kuzum sağol 36 arıyorum hatta 34 bile olur bayağı zayıfım risk alamam 😇
Zmrtkrts Gardirop hesabımda elbiselerim var bakabilirsiniz 🌸 kbrakrts0412/ Bugleminannesi28 ](https://)
Saremmmmmm Saremmmmmm 40 bedeh ama 38 bedende giydim kalıbı baya dar çünkü benim de üst göğüs tarafım vs çok zayıf
Sedaekmekcii deryata bende de böyle birşey var sözümde giydim bir kere 36 beden
Demirkom Merhaba görsel yükleyemedim buraya ama Gardrops (bernaozyilmaz) hesabımda 1 kere evde sadece bir kaç saat giyilmiş pınar şems 36 beden abiyem mevcut dilerseniz bakabilirsiniz 🌸