gak 2,5 ay önce Sezeryan doğum yaptım Normalde tenimin rengi beyaz ama göbeğim doğumdan sonra karardı neden olur çok kötü gözüküyor
ozr42 Bende 2 buçuk ay önce doğum yaptım bende beyaz tenliyim boynunda kararmalar ,göbek deliğim kahverengi ve bi kaç tırnağımda morarma var. Doktora gittim hamilelikten yeni doğum yapmışsın dedi. Anneminde boynunda kararma var doğumlardan sonra geçmemiş.