Herkese merhaba uzun zamandır yoktum. Şimdi bi sorum olacak sizlere. Ben microgynon ile korunuyorum bu ay o kadar saçma kullandım ki hapı adetimin son günü başladım kutudan sadece 17 hap içtim ve bazı günler 2 şer hap içtim. Onun dışında 17 hap biteli bu gün 7 gün oldu ve hala adet olmadım. Gebelik şüphem yok şöyle yok. ramazanın ilk günü adet oldum temizlendim ve ilişki hiç yaşanmadı ondan sonra başına gelen var mı böyle bişey yada sorabileceğiniz sağlıkçı bir yakınınız